Strategie

Strategie

Van 0 naar 100 in ...

Je wilt je bedrijf een boost geven, maar je weet nog niet precies hoe?
Wellicht heb je wel al goede ideeën hoe je toekomst eruit ziet.
Maar hoe dat concreet zich vorm geeft in het hier en nu, is nog niet duidelijk.

Dan is voor jou de start met een marketingstrategie de beste keuze.
We gaan samen om tafel zitten om jouw doelen op papier te zetten.
We zetten die stip op de horizon.

Vervolgens gaan we de instrumenten bepalen waarmee we naar jouw doelen gaan werken.
Is je website op orde? Hoe is je naamsbekendheid momenteel? Wat kunnen we leren van je concurrenten?
Enkele vragen die aanbod komen bij het bepalen van de instrumenten die we gaan gebruiken.

Als we dan eindelijk duidelijk hebben wát je wilt bereiken (je doelen) en waarmee je dat gaat doen (je instrumenten). Dan gaan we daadwerkelijk een plan maken hoe je die doelen gaat behalen.

1. Doelen stellen

Je toekomstvisie echt vormgeven in de vorm van concrete doelen.

2. Instrumenten bepalen

Waarmee ga je die doelen bereiken?

3. Uitvoering plannen

Hoe vullen we de activiteiten in die gedaan moeten worden om je doelen te behalen?